Aanmelden/inloggen

Registrieren/Einloggen

Zwemfeesten en gezinszwemmen

zwemfeest in zwembad, spelende kinderen op een blauwe drijfmat

Zwemfeesten

De zwemfeesten worden regelmatig gehouden op de laatste vrijdag van de maand, op onze locatie in Venlo. Het zwemfeest vindt altijd plaats van 18:30 tot 20:00 uur, en is alleen bedoeld voor kinderen van de basisschool die het hele zwem-ABC gehaald hebben.

Tijdens onze zwemfeesten is het ook écht groot feest. Het zwembad wordt omgetoverd tot een waterdisco! Er worden spelletjes gedaan en wedstrijdjes, maar er wordt ook gedanst, gezongen en gespeeld met verschillende materialen. Door een enthousiast team worden de kinderen begeleid zodat ze allemaal gezellig meedoen. De afsluiting is altijd feestelijk en voor de meeste kinderen ook verrassend! Kortom: een 'must' en leuke beloning voor elk kind dat C heeft gehaald.

Let op: alle kinderen die graag willen deelnemen aan het zwemfeest, dienen in het bezit te zijn van een C-diploma! Heb je ergens anders je C-diploma behaald? Zorg dan dat je een kopie hiervan meeneemt.

Aanmelden zwemfeest & gezinszwemmen

Ben jij ook enthousiast en wil je deelnemen aan dit supercoole zwemfeest of met de hele familie komen zwemmen? Reserveren kan vanaf 1 maand van te voren (vol=vol)

Gezinszwemmen

Gezellig met het hele gezin naar het zwembad! Lekker samen ravotten in het water en spelen met het aanwezige materiaal. Het gezinszwemmen is speciaal bedoeld voor gezinnen met jonge kinderen. Het is verplicht dat er begeleiding is van minimaal 1 ouder aanwezig is in het bad.
Het gezinszwemmen is ook geschikt om uw kinderen voor te bereiden op de start van de zwemles; door samen te zwemmen wordt uw kind al aardig watervrij. Ook tijdens de opleiding van uw kind kunt u hier terecht om nog eens bezig te zijn met de oefenstof.
Het gezinszwemmen is iedere laatste zondag van de maand in Venlo van 13:00 tot 15:00 uur.