Parcours- en diplomazwemmen

Zodra uw kind voldoende voorbereiding heeft gehad gedurende de zwemlessen wordt hij/zij opgegeven voor het parcourszwemmen. Het parcours is een cyclus van 6 weken waar puur voor het diploma zwemmen wordt geoefend parallel aan de zwemlessen. Deze cyclus bestaat uit 4 parcourslessen, 1 testmoment en uiteindelijk het diplomazwemmen. Gedurende deze cyclus zwemmen de kinderen dus 2 keer in de week.

Uitgangspunten:

• Alle parcourslessen én het test- en diplomazwemmen vinden altijd plaats op onze locatie in Venlo.
  • Een parcours cyclus bestaat uit 4 parcourslessen, 1 testmoment en uiteindelijk het diplomazwemmen. Deze kosten worden apart in rekening gebracht van de reguliere zwemlessen.
  • Komt een bepaalde datum in uw planning niet helemaal goed uit? Neem dan tijdig contact met ons op, dan is er vaak nog een mogelijkheid om de parcoursles op een ander moment in te plannen.
  • Let op: Indien de test op woensdag plaatsvindt, zal het diplomazwemmen precies een week later zijn. Het is niet mogelijk dit te vervroegen. Ditzelfde geldt voor de zaterdag.

Rodan Viveno Venlo

Cyclus volgend parcours Woensdag Zaterdag
parcoursles 1 Woensdag 17 april Zaterdag 20 april
parcoursles 2 Woensdag 24 april Vrijdag 26 april
parcoursles 3 Woensdag 1 mei zaterdag 4 mei
parcoursles 4 Woensdag 8 mei zaterdag 11 mei
Testzwemmen Woensdag 15 mei Zaterdag 18 mei
Diplomazwemmen Woensdag 22 mei Zaterdag 25 mei

Cyclus volgend parcours Woensdag Zaterdag
parcoursles 1 Woensdag 22 mei Zaterdag 25 mei
parcoursles 2 Woensdag 29 mei Zaterdag 1 juni
parcoursles 3 Woensdag 5 juni zaterdag 8 juni
parcoursles 4 Woensdag 12 juni zaterdag 15 juni
Testzwemmen Woensdag 19 juni Zaterdag 22 juni
Diplomazwemmen Woensdag 26 juni Zaterdag 29 juni

• Het volledige openstaande lesgeld moet betaald zijn, alvorens uw zoon/dochter gaat diplomazwemmen. Rodan Zwemschool behoudt zich het recht om diplomakandidaten te weigeren bij het diplomazwemmen indien het lesgeld niet volledig is afbetaald.