Baby/peuter zwemmen

vrouw met kind in zwembad met gele zwemworst

Falderalderiere falderalderare..

Kom jij samen met je kindje gezellig bij ons baby-peuter zwemmen? Door de vrolijke liedjes, de spelletjes én het samen zijn met andere kinderen en ouders is baby/peuter zwemmen een feest voor iedereen. Samen spelenderwijs in een ongedwongen sfeer wennen aan het water.
Baby/peuter zwemmen wordt middels een groepsles onder begeleiding van een enthousiaste instructeur verzorgd en is geheel vrijblijvend!

Voor de kinderen ligt de nadruk op kennismaking met het water. Dat gebeurt op een veelzijdige en vrolijke manier, altijd samen met de (groot)ouder die met het kind spelletjes en oefeningen doet in borstdiep water. Daardoor raken kinderen op een speelse manier vertrouwd met het water. Tevens is dit een goede voorbereiding op de zwemles en/of peutersurvival. Dat heeft onmiskenbaar een positieve invloed op hun ontwikkeling, niet in de laatste plaats doordat coördinatie en motoriek worden verbeterd.

Zie ook ''Peutersurvival'' Zie ook ''Tarieven'' Zie ook ''Openingstijden''
moeder met kind in het zwembad
lachende moeder met kind in het zwembad