Belangrijke data 2024

Onderstaand ziet u wanneer er géén zwemlessen/groepslessen zullen plaatsvinden.
Mocht u in de vakantieperiode ergens heen gaan, wensen wij u alvast een ontzettend fijne vakantie toe met natuurlijk heel veel en vooral veilig zwemplezier.

• Maandag 1 januari gesloten i.v.m. Nieuwjaarsdag
  • Zondag 11 februari, maandag 12 februari én dinsdag 13 februari gesloten i.v.m. Vastelaovend
  • Zondag 31 maart en maandag 1 april gesloten i.v.m. Pasen
  • Zaterdag 27 april gesloten i.v.m. Koningsdag
  • Donderdag 9 mei gesloten i.v.m. Hemelvaartsdag
  • Zondag 19 en maandag 20 mei gesloten i.v.m. Pinksteren
  • Maandag 8 juli t/m zondag 18 augustus zomervakantie (aangepaste tijden)
  • Woensdag 25 en donderdag 26 december gesloten i.v.m. Kerstmis

Kijklessen

Drie keer per jaar worden er kijklessen gehouden. Dit betekend dat de ouders van de kinderen die bij ons zwemmen, de zwemles eens van dichtbij kunnen meemaken. Het laatste kwartiertje van de zwemles mogen de ouders binnenkomen in de zwemzaal, om te zien hoe wij werken met de kinderen. De zweminstructeur/instructrice zal dan allereerst een korte demonstratie geven van wat de kinderen al allemaal geleerd hebben.

Mochten er vragen zijn over de zwemles van uw kind, dan kunt u deze uiteraard stellen aan de zweminstructeur.

Geplande data:

• worden nog bekend gemaakt

* Bovenstaande data zijn onder voorbehoud van wijzigingen