COVID-19 UPDATE

UPDATE 15 februari 2022:

Rodan Zwemschool weer terug naar normaal in onderstaande stappen!!!

Vanaf vrijdag 18 februari: Het dragen van een mondkapje is niet meer verplicht en de 1,5 meter afstand regel vervalt.

• Een geldig coronatoegangsbewijs (negatieve testuitslag, vaccinatiebewijs of herstelbewijs) én een geldig identiteitsbewijs zijn verplicht bij binnenkomst van ons zwembad voor iedereen van 18 jaar en ouder. Dit geldt voor zwemmers, publiek en ouders. Wij verzoeken u om het coronatoegangsbewijs en uw legitimatiebewijs bij de hand te houden bij aankomst van het zwembad. Dit voorkomt lange wachtrijen bij de ingang.
  • Per leerling mag er één volwassenen begeleider mee, om zo de tijd die nodig is om te scannen te beperken!
  • De hoofdingang wordt weer gebruikt als ingang en uitgang.
  • De kleedlokalen worden weer verdeelt per lesgever. Dit betekent dat het aankleden en uitkleden voor #voornaam# in het kleedlokaal van #zijnhaar# vaste lesgever gebeurt.
  • Bij binnenkomst ziet u op het scherm in welk kleedlokaal #voornaam# zich mag omkleden.
  • In de horeca kunt u tijdens de zwemles plaatsnemen en de zwemles aanschouwen. Dit geldt ook voor parcours en diploma lessen (ook met één volwassen begeleider per kind).

Vanaf vrijdag 25 februari: het aantonen van een geldige QR-code vervalt!

• De regel één volwassenen begeleider per kind, vervalt.
  • Staat #voornaam# op on-hold vanwege de QR-code regel, dan vervalt de on-hold status per 25 februari.

Alle ouders hebben een e-mail ontvangen met daarin de lestijd en lesdag van hun zoon/dochter. Ook in deze mail staan de maatregelen die nog geldig zijn op onze locaties.