Aanmelden/inloggen

Registrieren/Einloggen

Haal je zwemdiploma tijdens je vakantie op Curaçao!

Genieten van je vakantie én je zwemdiploma behalen!

Binnen de relaxte sfeer van een heerlijke gezinsvakantie op Curaçao heeft uw kind de mogelijkheid om het zwemdiploma A, B of C te behalen of gewoon de zwemles, waar in Nederland al mee begonnen is, voortzetten.

Nog te jong voor de zwemles? Dan is er de mogelijkheid voor Peutersurvival waar kinderen vanaf 3 jaar op een kindvriendelijke en speelse manier zelfredzaam gemaakt worden in het water.

Hoe werkt het?

Zwemles:
  • De lessen vinden plaats elke ochtend (maandag tot en met zaterdag) van 08:00 - 11:00 uur in het prachtige zwembad van Papagayo Beach Resort.
  • De minimumleeftijd is 5 jaar en we werken met kleine groepjes van maximaal acht kinderen.
  • Het unieke EasySwim zwempakje met de geïntegreerde zwemmethodiek staat centraal tijdens de lessen.
  • Afhankelijk van het instroomniveau en de beschikbare vakantietijd op het eiland is het mogelijk om het officiële Nederlandse (NRZ) zwemdiploma te behalen.

Peutersurvival:

In het opleidingsprogramma “Peutersurvival’ leren zeer jonge kinderen op hun eigen zwemwijze en een speelse manier om naar de kant te zwemmen met behulp van het EasySwim zwempakje. De vaardigheden die hiervoor nodig zijn worden steeds verder uitgebreid zodat uw kind zich in steeds moeilijkere omstandigheden kan redden om uiteindelijk zelfredzaam te zijn in alle omstandigheden. Zij leren geen zwemslagen als borstcrawl en schoolslag, maar wel hoe ze boven moeten komen na een val in het water en zich naar de rugligging kunnen draaien om gemakkelijker te kunnen ademhalen en terug te peddelen naar de kant en zo op hun eigen zwemwijze te overleven.

Tijdens deze speelse lessen van 45 min., voor kinderen tussen 3 en 5 jaar, worden de kinderen optimaal begeleid door een ervaren lesgever en wordt de oefenstof steeds aangepast aan het niveau van het individuele kind. De vaardigheden die geoefend worden sluiten aan bij de inhoud van de zwemlessen voor het zwem-ABC.