Zomerrooster

Net als de voorafgaande jaren zullen wij ook dit jaar weer gaan werken met het succesvolle zomerrooster. Door middel van dit zomerrooster bieden wij u de mogelijkheid om tijdens de zomervakantie uw eigen lesprogramma samen te stellen. Op deze manier kunt u de zwemlessen van uw kind combineren met uw eventuele vakantieplannen. Van 8 juli 2019 t/m 18 augustus 2019 zullen alle reguliere lessen komen te vervallen en komt het zomerrooster actief. U kunt u uw kind zelf inplannen tijdens de ochtenduren (09:00 - 12:00 uur) in onze zwembaden Rodan Viveno Venlo én Rodan Nieuw Steyl.

Adres Rodan Viveno Venlo:
Noorderpoort 95
5916 PJ Venlo

Adres Rodan Nieuw Steyl:
Koehoornstraat 72
5935 SV Tegelen

Het zomerrooster biedt u de volgende voordelen:

• Uw kind kan gewoon blijven door zwemmen tijdens de zomervakantie. Hierdoor hoeft er geen vertraging op te treden in de doorlooptijd naar het betreffende diploma toe.
  • U kunt uw eigen lesprogramma samenstellen. Er kunnen ook meerdere lessen per week ingepland worden dan de normale 1-uurs les een keer in de week.
  • U betaald alleen de lessen die door u gereserveerd worden
  • Alle lesgevers zijn op de hoogte van de bijzonderheden van iedere leerling (overdracht per individuele leerling)

Het zomerrooster kan pas door de ouders worden ingepland nadat dit is vrijgegeven. Hiervoor krijgt u begin juni 2019 van ons een signaal via de zwemscore en via de e-mail.

*De lessen zullen plaatsvinden indien er zich minimaal 6, maximaal 9 kinderen hebben aangemeld. Indien er te weinig aanmeldingen zijn, zullen wij telefonisch contact opnemen.