In deze huisregels wordt verstaan onder:
a. Rodan Zwemschool; te weten Rodan Viveno B.V. en Zwembad Steyl B.V.
b. Deelnemer: een ieder die deelneemt aan een zwemactiviteit van Rodan Zwemschool.
c. Bezoeker: een ieder voor wie het verblijf direct verband houdt met het bezoeken van het zwembad.
1. Algemeen
2. Foto- en filmopnames
3. Hygiëne- en gezondheid
4. Leeftijds- en Zwemveiligheid
5. Kleedruimtes
6. Kijkruimte
7. Handhaving van de Huisregel
8. Klachten, laat het ons weten!
De Deelnemer kan een klacht over de dienstverlening van Rodan Zwemschool schriftelijk kenbaar maken binnen twee weken na het voorval waarop de klacht betrekking heeft. Na deze termijn ingediende klachten worden niet in behandeling genomen. Rodan Zwemschool zal uiterlijk binnen vier weken na ontvangst van de klacht reageren. Indien nodig proberen partijen te komen tot een voor beide partijen acceptabele oplossing.
Ook uw mening, ideeën en suggesties, zijn van harte welkom.
Gaarne via het contactformulier op www.rodanzwemschool.nl of bij een van onze medewerkers.
Directie Rodan Zwemschool