Aanmelden/inloggen

Registrieren/Einloggen

Zwemvaardigheid / Life saver

Kinderen die het ontzettend leuk vinden om na het behalen van het Zwem-ABC nog meer te leren, kunnen hun zwemvaardigheid verder vergroten met de algemene en specifieke zwemvaardigheidsdiploma’s. Zeker voor jonge kinderen die het Zwem-ABC hebben voltooid, is het raadzaam regelmatig te blijven zwemmen om hun geoefendheid op peil te houden. Met de zwemvaardigheidsdiploma’s is dit heel goed mogelijk.

Wij bieden op onze locatie in Venlo deze zwemvaardigheidslessen aan op vrijdagavond van 17:00 - 18:00 uur.
Wij zien zwemvaardigheid als een hobby waarbij het verbeteren van het uithoudingsvermogen, de techniek en nieuwe onderdelen aanleren belangrijk zijn. Wat voor ons het belangrijkste is, is dat de kinderen met plezier komen! Wij zullen tijdens de lessen de focus niet volledig op het behalen van de diploma's leggen, maar juist op het plezier en de beleving van het zwemmen. Dit proberen we te bereiken door leuke spelletjes te spelen en veel oefeningen/spellen waarbij samenwerken centraal staat, aan te bieden. Voor zwemvaardigheid bestaan 3 diploma's die hieronder verder uitgewerkt zijn.

Snorkelen
Wanneer alle 3 de zwemvaardigheidsdiploma's behaald zijn, bieden wij nog 4 diploma's life saver / snorkelen aan. Tijdens deze lessen leren kinderen het zwemmen met snorkel, bril, en flippers in combinatie met het reddingszwemmen. Ook bij deze lessen staat natuurlijk het plezier centraal!

Zie ook ''Tarieven'' Zie ook ''Openingstijden''